Overslaan en naar de inhoud gaan
kijken

Klachten en suggesties

We hopen natuurlijk dat je blij bent met onze dienstverlening. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Of misschien heb je juist een suggestie voor ons, waardoor we ons werk nog beter kunnen doen. Wat het ook is, vertel het ons!

Niet tevreden?

We doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dat lukt helaas niet altijd. Heb je een klacht? Bespreek het dan eerst met je vestigingsmanager. Kom je er samen niet uit? Laat het ons dan weten. We lossen het graag samen op.

Als je een klacht hebt, kun je gebruikmaken van onze klachtenregeling

Alle schriftelijk ingediende klachten worden anoniem verwerkt in ons jaarlijkse openbare klachtenjaarverslag.

water spelen

Onze klachtenregeling in het kort:

Stap 1 - Bespreekbaar maken
Je bespreekt je klacht met degene over wie je een klacht hebt. Hij/zij zal proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Stap 2 - Gesprek met leidinggevende
Kom je er met de betreffende medewerker niet uit, dan kun je je wenden tot zijn/haar leidinggevende.

Stap 3 - Interne klachtenregeling
Als je ontevreden bent over de afhandeling door de leidinggevende, kun je een klacht indienen via het digitale klachtenformulier (zie hieronder). Je klacht wordt, afhankelijk van de aard van de klacht, in behandeling genomen door de regiomanager, de directeur bedrijfsvoering of de algemeen directeur.

Stap 4 - Externe klachtencommissie
Ben je uiteindelijk niet tevreden over de afhandeling van de klacht, dan kun je je klacht via het Klachtenloket Kinderopvang indienen bij de Geschillencommissie Kinderopvang. Lees hier hoe de Geschillencommissie Kinderopvang werkt.

Suggestie?

Heb je een suggestie om ons werk nog beter te doen? Daar zijn we blij mee! Geef je suggestie hieronder door via het digitale suggestieformulier.