Klachten & suggesties

Klachten & suggesties

Wij doen er alles aan om zo veel mogelijk aan je wensen te voldoen. Toch blijft kinderopvang mensenwerk en kan er iets gebeuren waarover je niet tevreden bent. Zit je ergens mee, vertel het ons dan! Wij gaan ervan uit dat je eerst met de directbetrokkene(n) tot een oplossing probeert te komen.

We vragen je, als je ontevreden bent over een medewerker of over de gang van zaken bij Bink, ons dit persoonlijk te laten weten. Om een klacht of suggestie direct aan ons te melden, kun je ook gebruikmaken van ons digitale suggestieformulier (zie rechterkolom).

Heb je een klacht, dan kun je gebruikmaken van onze klachtenregeling
We kunnen dan gezamenlijk proberen een oplossing te vinden om je ontevredenheid weg te nemen.

Onze klachtenregeling in het kort:

  1. Je bespreekt je klacht met degene over wie je een klacht hebt.
  2. Indien je klacht niet tot tevredenheid is opgelost, wend je je tot de leidinggevende van de betreffende medewerker.
  3. Als je ontevreden bent over de afhandeling door de leidinggevende, kun je een officiële klacht indienen via het klachtenformulier (zie rechterkolom). Jouw klacht wordt, afhankelijk van de aard van de klacht, in behandeling genomen door de manager opvang, de directeur bedrijfsvoering of de algemeen directeur.

Klachtafhandeling

Als je ontevreden bent over de afhandeling van je klacht en er ook niet uitkomt in een gesprek met de directie, kun je je klacht voorleggen aan het Klachtloket Kinderopvang, gevestigd in Den Haag, of aanmelden bij de Geschillencommissie Kinderopvang.