We doen er alles aan om de opvang van je kind zo goed mogelijk te regelen. Toch kan er altijd iets gebeuren waarover je niet tevreden bent. Zit je ergens mee, vertel het ons dan. Zo kunnen we samen proberen om tot een oplossing te komen.
Heb je een tip, een idee of suggestie om onze dienstverlening te verbeteren? Laat het ons weten via ons digitale suggestieformulier (zie rechterkolom).
Ben je niet tevreden over een van onze medewerkers of over de gang van zaken bij Bink, dan horen we dat graag. Als je een klacht hebt, kun je gebruikmaken van onze klachtenregeling. We kunnen dan samen proberen een oplossing te vinden om je ontevredenheid weg te nemen.
Onze klachtenregeling in het kort:
Stap 1 - Bespreekbaar maken
Je bespreekt je klacht met degene over wie je een klacht hebt. Hij/zij zal proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Stap 2 - Gesprek met leidinggevende
Kom je er met de betreffende medewerker niet uit, dan kun je je wenden tot zijn/haar leidinggevende.
Stap 3 - Interne klachtenregeling
Als je ontevreden bent over de afhandeling door de leidinggevende, kun je een klacht indienen via het klachtenformulier (zie rechterkolom). Je klacht wordt, afhankelijk van de aard van de klacht, in behandeling genomen door de regiomanager, de directeur bedrijfsvoering of de algemeen directeur.
Stap 4 - Externe klachtencommissie
Ben je uiteindelijk niet tevreden over de afhandeling van de klacht, dan kun je je klacht via het Klachtenloket Kinderopvang indienen bij de Geschillencommissie Kinderopvang. Lees hier hoe de Geschillencommissie Kinderopvang werkt.