Belangrijke data bereikbaarheid
Van maandag 29 september t/m woensdag 1 oktober zijn onze collega’s van klantadvies, planning en debiteuren tijdelijk niet bereikbaar. Wij kunnen daarom in deze 3 dagen helaas geen vragen over de planning of facturen beantwoorden. Voor dringende zaken die geen betrekking hebben op de planning en facturen kun je onze receptie bellen. Voor vragen over ruilen van dagen of afmeldingen kun je terecht bij de vestiging.
In de herfstvakantie (18 oktober t/m 26 oktober) staat het ruilen en aanvragen voor extra opvang tijdelijk uit. Wij zijn dan alle gegevens aan het overzetten. Na de herfstvakantie kun je deze weer aanvragen in Konnect.
Wanneer stappen jullie over op Konnect?
Naar verwachting op 3 november.
Foto's downloaden via Jaam (pc aanbevolen)
Tip: Als het erg veel foto’s zijn is het handig om het in delen te doen.
Tip: Wij raden aan hiervoor Firefox te gebruiken; dit werkt het beste.
Heb ik nog toegang tot Jaamo?
Tot eind dit jaar kun je nog in Jaamo.
Hoe zit het met de dagverslagen in Jaamo?
Helaas kun je deze niet downloaden. Wij vinden dit ook erg vervelend.