Overslaan en naar de inhoud gaan
doodles banner

Konnect

Vanaf 3 november gaan we volledig over op ons nieuwe ouderportaal Konnect. Op deze pagina vind je alle informatie over de overstap.

Informatie overstap 

Let op: het kan zijn dat je oude gegevens uit 2022 automatisch zijn ingevuld. Hiermee kun je niet inloggen. Verwijder de oude inloggegevens bij je opgeslagen wachtwoorden. Lees hier hoe je dat doet.

Inloggen in het ouderportaal

Je ontvangt een aparte e-mail met daarin je gebruikersnaam (e-mailadres) en een activatielink om je wachtwoord in te stellen. Nadat je het wachtwoord hebt ingesteld kun je inloggen via: https://bink.ouderportaal.nl

De OuderApp van Konnect

Je kunt Konnect ook gebruiken via de OuderApp van Konnect. Deze app is gratis te downloaden in de App Store (Apple) en Google Play (Android).

Graag vragen we je het volgende te doen

  • Aanvragen of ruilen van opvangdagen van opvangdagen kan niet meer in Jaamo, alleen nog via Konnect.
  • Controleer de gegevens van je kind(eren): toestemmingen.
  • Noodnummer controleren: Dit is de contactpersoon die wij bellen als jij niet bereikbaar bent.
  • Let op: het kan zijn dat nog niet alle tegoeden of aangevraagde dagen direct zichtbaar zijn in de nieuwe ouderapp. Hier werken we nog aan tot half november.

Facturatie

Mijn factuur ziet er anders uit, hoe komt dat?
Doordat wij nu met een ander pakket werken ziet de factuuropmaak er anders uit. Ouders krijgen vanaf de opvangperiode november 2025 de factuur gemaild vanuit Payt. Tevens vinden zij de factuur ook terug in het ouderportaal van Bink.

Ik krijg geen Tikkie meer, maar een betaallink via Payt. Klopt dat?
Vanaf de opvangperiode november 2025 ontvangen ouders die niet met een automatische incasso betalen een betaalverzoek via Payt. De huidige Tikkie vorm komt daarmee te vervallen. 

Het maandbedrag op mijn factuur is anders, waarom is dat? 
Door een andere manier van berekenen kunnen er kleine afrondingsverschillen ontstaan. Voor vragen kunnen ouders ons altijd contacten.

Informatie Jaamo

Foto's downloaden via Jaamo (pc aanbevolen)

  1. Ga naar bink.jaamo.nl
  2. Login met je gegevens
  3. Ga naar Account
  4. Klik op 'Alle foto's' van je kind
  5. Scroll door de hele pagina, zodat alle foto's volledig laden en zichtbaar zijn.
  6. Sla daarna de pagina op via het browsermenu als 'Volledige webpagina'
  7. Hiermee wordt een map aangemaakt op je downloadlocatie. In deze map staan alle foto’s en heb je de webpagina ook lokaal als compleet overzicht.

Tip: Als het erg veel foto’s zijn is het handig om het in delen te doen.
Tip: Wij raden aan hiervoor Firefox te gebruiken; dit werkt het beste.

Heb ik nog toegang tot Jaamo?

Tot eind dit jaar kun je nog in Jaamo. Echter, kun je hier niks meer aanvragen of wijzigen.

Hoe zit het met de dagverslagen in Jaamo?

Helaas kun je deze niet downloaden. Wij vinden dit ook erg vervelend.

Extra hulp nodig?

Een vraag die hier niet tussen staat, lukt het inloggen niet of heb je extra hulp nodig?

Neem dan contact op met een van onze collega's via onderstaande knop.

Konnect overstap