Let op: het kan zijn dat je oude gegevens uit 2022 automatisch zijn ingevuld. Hiermee kun je niet inloggen. Verwijder de oude inloggegevens bij je opgeslagen wachtwoorden. Lees hier hoe je dat doet.
Inloggen in het ouderportaal
Je ontvangt een aparte e-mail met daarin je gebruikersnaam (e-mailadres) en een activatielink om je wachtwoord in te stellen. Nadat je het wachtwoord hebt ingesteld kun je inloggen via: https://bink.ouderportaal.nl
De OuderApp van Konnect
Je kunt Konnect ook gebruiken via de OuderApp van Konnect. Deze app is gratis te downloaden in de App Store (Apple) en Google Play (Android).
Graag vragen we je het volgende te doen
Mijn factuur ziet er anders uit, hoe komt dat?
Doordat wij nu met een ander pakket werken ziet de factuuropmaak er anders uit. Ouders krijgen vanaf de opvangperiode november 2025 de factuur gemaild vanuit Payt. Tevens vinden zij de factuur ook terug in het ouderportaal van Bink.
Ik krijg geen Tikkie meer, maar een betaallink via Payt. Klopt dat?
Vanaf de opvangperiode november 2025 ontvangen ouders die niet met een automatische incasso betalen een betaalverzoek via Payt. De huidige Tikkie vorm komt daarmee te vervallen.
Het maandbedrag op mijn factuur is anders, waarom is dat?
Door een andere manier van berekenen kunnen er kleine afrondingsverschillen ontstaan. Voor vragen kunnen ouders ons altijd contacten.
Foto's downloaden via Jaamo (pc aanbevolen)
Tip: Als het erg veel foto’s zijn is het handig om het in delen te doen.
Tip: Wij raden aan hiervoor Firefox te gebruiken; dit werkt het beste.
Heb ik nog toegang tot Jaamo?
Tot eind dit jaar kun je nog in Jaamo. Echter, kun je hier niks meer aanvragen of wijzigen.
Hoe zit het met de dagverslagen in Jaamo?
Helaas kun je deze niet downloaden. Wij vinden dit ook erg vervelend.