Officieel klachtenformulier

Officieel klachtenformulier

Als je een officiële klacht hebt, kun je gebruikmaken van onze klachtenregeling. Wij kunnen dan samen proberen een oplossing te vinden om je ontevredenheid weg te nemen. We vragen je je klacht eerst te bespreken met degene over wie je een klacht hebt. Als je klacht niet tot tevredenheid wordt opgelost, kun je je wenden tot de leidinggevende van de betreffende medewerker.

Hebben deze stappen niet het gewenste resultaat, dan kun je met behulp van onderstaand formulier een officiële klacht indienen. Na ontvangst van de klacht, ontvang je binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. Je klacht wordt, afhankelijk van de aard van de klacht, zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen een termijn van 6 weken afgehandeld.

Officieel klachtenformulier Bink kinderopvang

Cookies: Onze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vindt u in onze privacy- en cookieverklaring.

AccepterenWeigeren